Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2010 20:32 - Усмиввв :)
Автор: slan4evausmivka Категория: Забавление   
Прочетен: 2546 Коментари: 4 Гласове:
3



    Здравейте!Как я карате? :) Аз бих казала за себе си-супееер!Да-вчера беше последният ми изпит,тоест сесията свършиииии! (партиии) :) От вчера си мисля,че е петък,ха-ха,днес пак така :) Равносметка:Оптимизационни методи(математика):4,микроикономика:6,информатика-6.Много съм доволна за първата сесияяя!Дано и занапред е така.Сега се отдавам на заслужена почивка. ;)
    Тук е страшен студ,но това не ни попречи да се разходим с милите ми колежки Ивето и Мимето към морето след изпита вчера.Небето беше мрачно,затова и морето беше с един зеленикаво-сив цвят.Вълните се разбиваха в брега с все сила,образуваше се красива пяна.И все пак заради снега сякаш изглеждаше по-чисто.Може би пречистено.

    Днес пък отидохме до ВИНС-а да си вземем книжките и след това се разделихме с групата,с която ще се видим след около месец. :( Да се намързелувате хубаво,68-ма!Хи-хи.Мога да се похваля още,че днес се пързаляхме с Мимето за първи път на ледена пързалка(еее,пързаляхме е силно казано,но опитите ни определено заслужават адмирации).Другият път ще се отпуснем повече,надявам се. :))) Значи,обухме кънките и повървяхме извън пързалката-дотук добре.После-Мимето прави опит да влезе първа на леда.Уви-хлъзва се лекичко и вика:"Жаниии,няма да мога!!!!" И така два-три пъти.Вика и дай първо аз да пробвам.Влязох с привидна смелост.Мърдах по малко насам-натам,а тя влезе и си стоя известно време хваната за парапета без да помръдне.Мърдам аз,нооо с една шашната физиономия,която горе-долу помогна.Една инструкторка дойде:"Не можеш да караш ли?" Аз:"Мдааа..." Хвана ме за ръка и ми показа как става.Каза ми:"Стой със събрани крака,приклекни и се наведи леко напред,за да е натам тежестта на тялото ти и да не падаш"Така и направих-полееекичка набирах смелост и все пак в малки дози.Парапетът си ми беше помощник.Гледам останалите хора на пързалката-6-7 годишни дечица,идващи за втори-трети път,които се справяха невероятно.Един господин на средна възраст със семейството си.Съпругата му го беше молила да се качат заедно с децата.Човекът опитваше и не се отказваше(също като моя милост).Обачее Мимето се престраши и караше и тя от време на време без да си помага с парапета.Така де,разменихме си ролите-почна тя да ми вика да давам по-смело. :) Не ни беше лесно,нооо беше доста забавно.Паднах 3 пъти(но нали трябва да има спомени) :) ,получавах съвети от същите тези малки момиченца,за които споменах.Накрая си направихме четири-пет снимчици.Следващият път повече-и воля,и снимки. :) Понамръзнахме днес,ноо беше един страхотен ден. :) Мименцеее :*
        Сега си стоя на топло в общежитието,почивам си иии ви споделям хи-хи :) Лека вечер на всички! ;)






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - добре звучи
28.01.2010 20:41
ами да вземеме да ти дойдеме на гости да не скучаеш.....ако си хубава
цитирай
2. slan4evausmivka - Хе-хе
28.01.2010 20:57
Мисля,че си изглеждам добре(т.е. може да се приеме за хубава).Заповядайте,кога да ви чакам? :D Ама донесете на домакинята шоколад,че магазинът не работи,а и се хапва и всичко ще е наред.Хубава вечер.
цитирай
3. panazea - Честито ,Усмивчице!
11.02.2010 19:05
Браво!
цитирай
4. slan4evausmivka - Благодаряя ти! :)
11.02.2010 19:37
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slan4evausmivka
Категория: Забавление
Прочетен: 184129
Постинги: 78
Коментари: 157
Гласове: 1174
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930