Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2008 16:48 - Дрън-дрън,ля-ля,пост за разни нещица
Автор: slan4evausmivka Категория: Забавление   
Прочетен: 835 Коментари: 0 Гласове:
1



Ха ето ме пак тук...!Обещах,че ще поразправя за екскурзията и айде:беше супер(както се и надявах) :) Аааааа упс трябваше да почна с нещо по-важно бе ех че съм!Еми мислите ми не са никак подредени...Та днес 7.05. един приятел има рд :))))))))))!Той за съжаление вече година и нещо живее и бачка в Португалия и ми липсва,щото с него никога не е скучно,колкото и малко да се познаваме,с него винаги е яко!Тааа Ч.Р.Д. Любо :* (hug) Пожеланията си ги получи в Скайппп,но все пак-мн здраве,любов(заслужаваш я),усмивки(и тях също,а и на кого ли не са му нужни...) и да продължаваш да си същият чаровен пич! :)))))) Прегръщам те силноооооо!
    Айде отново да обърнем поглед към екскурзията!Както казах беше си супер без премеждия :) Доста се хилотихме(най-вече за простотии,ама ко да се праййй като ни идва честичко лигата) (angel) Особено първия ден(олеле) в Плевен (из града,на барчето,на което бяхме седнали) май хората помислиха,че сме излезли от някоя лудница или нещо такова...Спахме в Ловеч,а втората вечер в Карлово.Бая местенца обиколихме(на доста от тях съм била и преди,но са наистина страхотни и колкото и пъти да отида,все ще ми е готино)Хм а Карлово-баба живее там(е рядко ходим,но това градче винаги ме радва).Не бях ходила там от 2 години и се радвах,че ще отида.Обожавам да ходя на водопадчето :) да гледам планината и т.н. Като малка планината,която ми се струваше така огромна,лекиичко ме стряскаше като се разхождахме нощем с нашите из града,та затова казвах "Планината пада!" хаха еми просто ми се струваше баяяяяя големичка :D (rofl) Детски акъл... :))) И други хубави мънички балкански градчета посетихме иии искам пак :))) хахах.
     Та беше ме понапуснало поне за 3 дена онова депресирано,гадно,сдухано настроение,в което не мога да се понасям,но явно пак ме обзе...Лелееее дано да поотмине,че нзн.............................................
     Тази събота с клуба ни към даскало "Отечество" ще ходим на село Свещари :) и дано да си изкараме добре.Ще правим нещо като репортаж,интервю и т.н.(или по-скоро опит за репортаж :))) ) и ще се поразходим.И също така в събота Вилито има рд :))))))) и се радвам,че ме имаше предвид и ме покани(не заради друго,но се познаваме съвсем малко и не знаех,че може да съм поканена,но това наистина ме зарадва).Тя си знае-другата седмица пъъъккк е на мойто рд!
   И тъй понеделник живот и здраве остарявам,помъдрявам(да бе да хахаха,дали,може би...) и все пак 18-ти рожден ден не звучи никак зле(има си сигурно и доста недостатъци да станеш на 18,но не ми се мисли за тва)Сега само мисля как да се поразведря и да си пооправя настроението иии да ми стане по-истинска усмивката,че напоследък не че я няма,ама леко ей тъй фалшивичка.............. No comment...
    Както и да е!Обичайте се,усмихвайте се,правете дните си необикновени! :))) До скоро


Тагове:   нещица,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: slan4evausmivka
Категория: Забавление
Прочетен: 183604
Постинги: 78
Коментари: 157
Гласове: 1174
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031